“Alle dottoresse Loredana Acquaviva e Rosalia Sette giunga il sentito ringraziamento a nome personale e dell’intero consiglio direttivo della Pro Loco Unpli di Bisceglie per aver servito la città nei comparti da loro dirette, soprattutto per ciò che concerne i settori turismo e cultura. Grazie per aver ascoltato le istanze del mondo Unpli”.

Con queste parole il presidente della Pro Loco di Bisceglie, Vincenzo De Feudis, ringrazia Acquaviva e Sette in seguito alla nomina di due nuove figure, da parte del sindaco Angelantonio Angarano, in giunta. E aggiunge: “Auguro, altresì, con lo stesso vigore e lo stesso trasporto, gli auguri di un lavoro intenso, efficace e proficuo alle neo assessori Loredana Bianco e Maria Lorusso le quali ben conoscono la nostra realtà e il mondo associativo in generale. A entrambe spalanchiamo le sempre aperte (tranne evidentemente in zona rossa ahinoi) porte della Pro Loco al fine di programmare iniziative e progetti in grado di percorrere il sentiero della promozione e della valorizzazione del nostro territorio e del coinvolgimento dei nostri giovani”.

27 commenti su “De Feudis (Pro Loco): “Buon lavoro a Bianco e Lorusso. Grazie per aver servito la città ad Acquaviva e Sette””

1. I do consider all the ideas you have offered on your post.
    They are really convincing and will certainly work. Still,
    the posts are too short for beginners. Could you please
    extend them a bit from next time? Thanks for the post.
    I saw similar here: Dobry sklep

2. Do you have a spam issue on this blog; I also am a blogger, and I was curious about
    your situation; many of us have created some nice procedures and we are looking to swap
    strategies with other folks, be sure to shoot me an email if
    interested. I saw similar here: Dobry sklep

3. Hey! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work due to no data
    backup. Do you have any solutions to stop hackers? I saw similar
    here: Sklep internetowy

4. Hello there! Do you know if they make any plugins to assist with
    SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m
    not seeing very good success. If you know of any please share.
    Cheers! You can read similar article here: Sklep online

5. Hi there! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Thanks! You can read similar blog
    here: Sklep online

6. Hi! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to
    get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good
    results. If you know of any please share. Many thanks!

You can read similar art here: Sklep internetowy

7. Hey! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m
    trying to get my blog to rank for some targeted keywords
    but I’m not seeing very good gains. If you know of any please share.
    Thank you! You can read similar art here: E-commerce